SC Apă Canal 2000 SA Piteşti reamintește tuturor utilizatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare că pot opta pentru primirea facturii fiscale reprezentând contravaloarea serviciilor prestate de societatea noastră, în format electronic

    Clienții care doresc să beneficieze de primirea facturii de apă și canalizare în format electronic, pe adresa de e-mail, au această posibilitate prin crearea unui cont accesând site-ul societății www.apacanal2000.ro, secțiunea Clienți – Servicii online. 

    Principalele beneficii ale primirii prin e-mail a facturilor de apă și canalizare sunt: reducerea duratei de transmitere a facturii către clienți; rapiditatea în luarea deciziei efectuării plății; acces în timp real la informații – posibilitatea de vizualizare a facturii, imediat ce aceasta este emisă; vizualizarea soldului la data accesării contului; posibilitatea transmiterii indexului autocitit; arhivarea electronică a facturilor, cu impact minim asupra mediului.

SC Apă Canal 2000 SA nu percepe nici un cost suplimentar clienților care au cont online.

    În situaţia în care un client a optat pentru primirea facturii în format electronic pe adresa de  e-mail, bifând „factură electronică“, nu va mai primi facturile emise de SC Apă Canal 2000 SA pe suport de hârtie. Revenirea la primirea facturii tipărite pe suport de hârtie se poate face oricând, fără costuri suplimentare, prin dezactivarea opţiunii menţionate.

IMPORTANT

Primirea facturii pe adresa de e-mail definită se realizează exclusiv prin bifarea opţiunii „factură electronică“ din meniul „Administrare cont“. 

În cazul în care clientul nu bifează „factură electronică“, facturile nu vor fi transmise pe adresa de e-mail definită, acestea putând fi vizualizate şi descărcate prin autentificare pe site-ul societății www.apacanal2000.ro , secțiunea Clienți – Servicii online. 

 

De asemenea, informăm clienții că au la dispoziție următoarele modalități de plată pentru achitarea facturilor emise de SC Apă Canal 2000 SA:

–  Numerar la toate ghișeele sau terminalele de plată ale BRD, Garanti Bank şi CEC Bank din județul Argeș, cu condiția prezentării unui exemplar de factură;

–   Debit direct prin semnarea mandatului de debit direct la BRD, Garanti Bank, CEC Bank şi BCR de către clienţii acestor bănci şi prin sistemul SEPA – direct debit la celelalte bănci din judeţul Argeş;

– Ordin de plată în următoarele conturi: 

BRD Piteşti cont RO93BRDE030SV05734580300

Garanti Bank Piteşti cont RO96UGBI0000512009978RON 

BCR Piteşti cont RO07RNCB0022146935360001 

CEC Bank cont RO92CECEB00030RON0789756 

Atenție!!! Pentru aceasta modalitate de plată, vă rugăm să precizați la rubrica de mențiuni plată codul dumneavoastră de client.

– Internet banking/mobile banking la BRD şi Garanti Bank.

Atenție!!! Pentru aceasta modalitate de plată, vă rugăm să precizați la rubrica de mențiuni plată codul dumneavoastră de client.

Numerar în reţeaua punctelor de plată PayPoint pentru plăţi până la limita maximă de 5.000 lei, cu condiția prezentării unui exemplar de factură.

Pentru plata facturilor în numerar, la ghişeele sau terminalele de plată ale BRD, Garanti Bank, CEC Bank, în reţeaua PayPoint şi prin debit direct la BRD, Garanti Bank, CEC Bank şi BCR, internet banking/mobile banking la BRD şi Garanti Bank, comisioanele sunt suportate de SC Apă Canal 2000 SA. 

     Menţionăm că societatea intenţionează să implementeze şi alte modalităţi de plată în perioada următoare.