”Suntem liderul serviciilor de curierat din România încă din anul 2006 și ne dorim să rămânem în continuare partenerul de încredere al tuturor celor care aleg serviciile noastre, cu aceeași pasiune și dăruire pentru fiecare livrare efectuată.” Așa își începe prezentarea pe pagina oficială, compania românească Fan Courier. Doar că în cel mai greu moment pentru antreprenori și angajați, în general pentru români, firma înființată de 3 români, din solidaritate, mărește prețurile. Astfel, un antreprenor din Pitești care de la instalarea stării de urgență și-a redus extrem de mult activitatea, a avut surpriza să primească o notificare cu noile prețuri. ”Dacă înainte de pandemie, plăteam pentru un plic trimis 10 lei, noul preț de Covid este de 14,5 lei. Și cică să ne ajutăm între noi, să lucrăm cu companii românești și ei măresc prețurile cu 40 -60%. Se bazează că au volum mare de muncă în perioada asta.”, ne-a declarat omul de afaceri.

Cam atât despre solidaritatea firmelor românești în vremuri grele și despre celebrul îndemn să folosim servicii și produse din România.