Foarte multe magazine online omit un anumit element foarte important, a carui absenta in timp se simte.

Foarte multe magazine online omit un anumit element foarte important, a carui absenta in timp se simte. Este recomandat sa ai live support pe site din mai multe motive, iar sfatul specialistilor este sa apelezi la firme specializate, asa cum este si cea din link care sa iti ofere acest serviciu la cel mai inalt nivel.

  1. Cu ajutorul serviciului de live support poti lua mai usor legatura cu utilizatorii

In momentul in care un utilizator se afla pe site este foarte usor sa iei legatura cu el, pentru ca vezi exact unde se afla. Faptul ca chatul se auto activeaza si trimite un mesaj utilizatorului este un alt bonus foarte important. Utilizatorul se simte bagat in seama si incurajat sa puna intrebari si sa ia legatura cu echipa de suport. In plus, este determinat sa petreaca mai mult timp pe site, ceea ce este un lucru foarte important pentru orice business online.

  1. Poti vedea unde se afla utilizatorii si le poti oferi ajutor personalizat

Atunci cand o persoana sta foarte mult pe un site in acelasi loc este un mare avantaj sa poti vedea unde se afla pentru ca este clar ca are nevoie de un anumit serviciu sau produs si este interesat de el. Este foarte elegant sa abordezi clientul respectiv pe chat si sa ii oferi toate informatiile suplimentare de care are nevoie. Facand asa cum siguranta vei descoperi ca ai mai multe vanzari dupa.

  1. Este mai usor sa directionezi clientii acolo unde trebuie

In momentul in care o persoana pare ca are un comportament haotic pe site-ul tau si ca intra in numeroase produse de acelasi fel, comuta intre ele si nu pare sa se decida, cea mai buna idee este ca chatul sa abordeze persoana respectiva si sa o intrebe ce anume cauta. Atunci cand oferi ajutor utilizatorului acesta poate ajunge mai usor acolo unde are nevoie.

  1. Cu servicii personalizate de live support echipa ta nu mai este la fel de solicitata

In momentul in care apelezi la servicii personalizate de live support vei descoperi faptul ca echipa ta nu mai este la fel de solicitata. Acest lucru este foarte important pentru simplul fapt ca angajatii tai se pot ocupa de altceva in timp ce echipa de support se ocupa de utilizatorii de pe site.

  1. Elimini o parte din comunicarea telefonica

Desi comunicarea telefonica pare mai personala, realitatea vine sa ne arate ca utilizarii nu mai cauta neaparat un contact personal ci o solutie cat mai rapida. Discutiile la telefon se pot dovedi utile insa informatia nu ramane scrisa nicaieri. Cu ajutorul chatului clientul va avea informatia scrisa pentru a o vizualiza. In plus, sansele ca operatorul sa inteleaga mai bine ce anume vrea clientul sunt mai mari.

Toate aceste motive au facut ca serviciile de live support sa fie unele dintre cele mai cautate in ultima vreme iar motivele sunt extrem de usor de inteles. Tot ce trebuie sa faci este sa ai un chat si o echipa profesionista care sa se ocupe de aceste servicii si treaba este ca si fac