Pe o piata suprasaturata devine din ce in ce mai greu sa iti faci loc sau sa iti consolidezi o pozitie insemnata, mai ales de unul singur. Este nevoie de o analiza detaliata a domeniului, de strategii si planuri de lucru bine puse la punct, dar care sa permita modificari, ori de cate ori situatia o impune. Cu alte cuvinte, adaptabilitatea, versatilitatea si consecventa sunt valori absolut necesare, dar care trebuie manuite cu grija, pentru a nu te abate de la scopul principal. Desi poate parea dificil in teorie, in practica totul devine mai usor, daca beneficiezi de ajutorul potrivit.
Agentia de branding este prin definitie o necesitate a oricarei companii, indiferent de stadiul in care se afla, amploarea ei sau timpul de cand se afla pe piata. De aceea, alegerea agentiei potrivite trebuie facuta minutios, in raport cu valorile propriului brand, dar si cu rezultatele care se doresc a fi obtinute de pe urma acestei colaborari. Tudor Communication pune la dispozitie un portofoliu vast de proiecte la care a lucrat, companii asupra carora si-a pus amprenta si evolutii semnificative bine documentate care au venit in urma unei abordari de branding adaptate si personalizate. Daca doresti ca si propria companie sa beneficieze de acelasi tratament, colaborarea cu noi este la un click distanta, iar progresul bate la usa.
De ce este nevoie de o agentie de branding?
Felul in care alegi sa te prezinti, primul impact pe care il ai in perceptia unui necunoscut, este si parte insemnata a parerii pe care va continua sa o aiba despre tine pentru mult timp. Acelasi lucru se aplica si in cazul companiilor care trebuie sa aiba mare grija la imaginea pe care aleg sa o prezinte atat in fata publicului intern, cat si a celui extern. De acest lucru depinde nu doar gradul de atractivitate pe care il exercita, dar si increderea pe care o va putea starni in cei pe care ii doreste clienti si nu numai.
Brandingul functioneaza ca o carte de vizita, ca o poveste pe care alegi sa o spui de la primul impact si care te defineste in profunzime. Personal sau corporate, este identitatea pe care o creezi in jurul unor valori si pe care vrei ca cel care ia impact cu tine sa o perceapa, sa o inteleaga si sa te identifice cu ea ori de cate ori vede, aude sau simte un element definitoriu pentru brandul tau.
O agentie are puterea sa creioneze in mod obiectiv toate aceste aspecte, astfel incat ceea ce se prezinta sa aiba un corespondent puternic in realitate. Cu alte cuvinte, cei care au fost fascinati de povestea transmisa, sa o poata experimenta in detaliu ori de cate ori alege sa iti cumpere produsul sau serviciul. In caz contrar, toate eforturile sunt sortite esecului.
In aceeasi masura, o agentie de branding de anvergura Tudor Communication are toate puterea si experienta necesara pentru a putea corela toate elementele de identitate intr-un tot unitar coerent, puternic, atractiv, real si autentic. De la vizual, la verbal, senzorial si chiar conceptual, fiecare detaliu este bine pus la punct si are o insemnatate clara care va reusi sa starneasca emotii de fiecare data cand este perceput.
Cum se desfasoara colaborarea cu Tudor Communication?
Pentru ca rezultatele sa poata fi cele vizate, totul incepe cu o analiza detaliata a situatiei actuale, pentru a putea desprinde toate punctele tari si punctele slabe care trebuie vizate in elaborarea strategiei personalizate. Mai apoi, se seteaza un obiectiv clar a carui atingere va fi vizata printr-un plan de actiune specific, la care puteti contribui si a carui evolutie o puteti urmari constant. Ulterior se stabilesc cele mai potrivite instrumente de branding si abordarile ideale, astfel incat sa se poata consolida un brad puternic si relevant pe piata in care activeaza.