Ziarul Financiar, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, organizează la 26 septembrie la Pitești conferința Branduri românești, eveniment care adună reprezentanții celor mai puternice branduri din județul Argeș, care vor povesti cum au trecut de la o idee de business la brand.
Într-o perioadă în care românii au început să caute brandurile românești, iar „made in România” a căpătat valențe pozitive în rândul consumatorilor, companiile locale trebuie să își adapteze strategia pentru a fi aproape de consumatori.
Cum se poate lupta un brand românesc cu nume internaţionale cu bugete pe măsură și de cât timp este nevoie pentru construcția unui brand sunt printre temele de discuție care vor fi dezbătute la evenimentul Branduri românești de la Pitești.
Argeș este pe locul al treilea în topul județelor după valoarea exporturilor realizate de companii în anul 2018, cu exporturi de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 3,6% față de anul 2017, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Institutul Național de Statistică.
Despre cum au reușit companiile din Argeș să se consolideze pe piață și care a fost rețeta creșterii unui nume în businessul local vor vorbi reprezentanții celor mai importante companii din județ, prezenți la evenimentul Branduri românești.
Pe piaţa locală există câteva branduri care să fi trecut testul timpului şi care au o strategie nouă de branding, adaptată vremurilor actuale – Dacia, Arctic, Gerovital, Timişoreana sau Braiconf sunt câteva dintre acestea.
Din spate vin însă antreprenorii tineri, care au viziuni noi și folosesc un design adaptat de brand pentru a-și crește mai rapid companiile și a atrage publicul tânăr să le consume produsele sau serviciile.
Conferința Branduri românești ajunge la Pitești în 26 septembrie, fiind al șaptelea oraș din turneul Ziarului Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank prin țară pentru a afla poveștile din spatele brandurilor localeEvenimentul a ajuns până acum în Cluj Napoca, Iași, Constanța, Timișoara, Galați și Oradea.
Se arata in comunicatul de presa emis de Ziarul Financiar cu ocazia organizarii conferinței “Branduri Romanesti: Cum sa iti construiesti un brand puternic in business”. Evenimentul este programat să se desfasoare joi, 26 septembrie 2019, ora 09:30, la hotel Ramada, orasul Pitesti.
Din temele de discuție propuse spre dezbatere menționăm:
- Cum se poate lupta un brand romanesc cu nume internationale cu bugete pe masura?
- De cat timp ai nevoie ca sa construiesti un brand? Cat costa?
- In era social media, cat de important este sa comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram?
- Cum poate rezista un brand local câteva zeci de ani pe piata? Ce masuri de modernizare au fost luate?
Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina evenimentului ZF Branduri Romanesti Pitesti!.