Începând cu data de 13 martie 2020, în contextul măsurilor de limitare a răspândirii virusului gripal Covit 19, adoptate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, activitatea de relaţii cu publicul la ghişeele Serviciului Arme Explozivi şi Substanţe Periculoase se suspendă.
Pentru activităţile specifice deţinătorilor de arme, transmiterea cererilor şi/sau documentelor aferente cererilor, se va realiza în format electronic, pe adresa [email protected] , sau prin poştă, la adresa Inspectoratului de Poliţie Judeţean Argeş – S.A.E.S.P. din Piteşti, str. Victoriei nr. 60, judeţul Argeş.
Armele procurate sau deţinute vor fi verificate la o dată ulterioară, pe baza programărilor telefonice.
Pentru programare este necesar menţionarea numărului de telefon pe cerere.
Lămuriri suplimentare și modele de cereri pentru deținătorii de arme pot fi accesate gratuit la link-ul https://ag.politiaromana.ro/ro/utile/documente-necesare-eliberarii-de-acte/arme .