Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești aduce la cunoștință cetățenilor programul special de lucru în zilele de 24 decembrie 2018 și 31 decembrie 2018, zile decretate ca fiind nelucrătoare în baza H.G. nr.983/2018.
Programul de lucru cu publicul pentru Serviciul Evidența Persoanelor și pentru Serviciul Stare Civilă se va desfășura după cum urmează:
· Luni, 24 decembrie 2018, program de lucru cu publicul: 8.30 – 14.30;
· Luni, 31 decembrie 2018, program de lucru cu publicul: 8.30 – 12.30.
Programul a fost stabilit pentru a veni în sprijinul cetățenilor care aveau deja programate oficierea de căsătorii civile în cele două zile.
De asemenea, ținem cont de faptul că, în perioada sărbătorilor de iarnă mulți cetățeni sunt nevoiți să efectueze deplasări în țară sau străinătate și constată fie că actele de identitate au expirat, fie că le-au pierdut sau le-au fost furate, fie că nu s-au prezentat să le ridice de la sediul Serviciului Evidența Persoanelor.
Tot în această perioadă, persoanele care locuiesc și muncesc în afara granițelor țării beneficiază de concedii și revin în țară pentru petrecerea sărbătorilor, dar și pentru reînnoirea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate.
Întocmirea și eliberarea actelor de stare civilă pentru cetățenii români care locuiesc în străinătate și care se întorc în țară în perioada sărbătorilor.
Înregistrarea actelor de deces și a actelor de naștere și eliberarea certificatelor de deces și de naștere., se arată într-un comunicat de presă.