Marca Dacia își consolidează poziția de lider, cu peste 54.000 de vehicule vândute și o cotă de piață de peste 30%*. Încă din primul an de comercializare, Noul Duster se afirmă drept un veritabil succes în segmentul SUV, atât în România, cât și pe piețele internaționale. Vânzările Dacia pe piețele externe au crescut cu 5,5%, ajungând la peste 646.000 unități.
Nu mai puțin de 54.593 de clienți români au optat pentru un vehicul din gama constructorului de la Mioveni (cu 26,2% mai mulți față de anul precedent).
Dacia a reușit totodată să își majoreze cota de piață, ajungând la un procent de peste 30%* din vânzările de vehicule noi din România, confirmând astfel pertinența ofertei sale comerciale, adaptată unei categorii largi de clienți, atât în segmentul persoanelor fizice cât și în cel al persoanelor juridice.
Toate modelele gamei au înregistrat vânzări în creștere. În plus, fiecare model Dacia s-a situat, și în 2018, în postura de lider în segmentul său de piață.
Noul Duster s-a impus ca un adevărat motor de creștere al mărcii încă din primul an complet de comercializare, depășind, cu 13.179 de unități vândute, cea mai bună performanță atinsă vreodată în România de predecesorul său. Majoritatea clienților au optat pentru versiunile cele mai accesorizate, varianta 4×4 reprezentând 77% din totalul vânzărilor.
La rândul său, Logan berlină a încheiat anul 2018 cu 21.176 de unități vândute în România, ceea ce echivalează cu aproape 39% din totalul vehiculelor Dacia livrate pe piața internă. Atuurile sale, confirmate de-a lungul anilor, l-au impus și în 2018 în atenția clienților, inclusiv a celor care au ales să își achiziționeze un vehicul nou prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto din România (cunoscut sub numele Rabla).