Având în vedere contextul epidemiologic actual, S.Ed.C. Mioveni recomandă optarea pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale. Deși casieriile și birourile societății au program de lucru normal și am înființat un ghișeu unic la parterul societății, vă punem la dispoziție mai multe modalități de rezolvare a problemelor care țin de activitatea noastră, ce nu presupun contact fizic.
 Utilizarea cu precădere a modalităților de plată online a facturilor. Iată cum puteți face acest lucru: https://www.sedcmioveni.ro/index.php/modalitati-de-plata
 Transmiterea sesizărilor, reclamațiilor sau a diverselor solicitări se poate prin următoarele căi:
 prin Email – [email protected]
 prin Dispeceratul SEdC Mioveni, disponibil non-stop, la tel: 0736.202.067 sau 0348/457.102.
 prin intermediul aplicației Mioveni City App, secțiunea “Raportări incidente”.
 Informații referitoare la consumul de apă, valoarea facturii sau sold, precum și pentru transmirerea indexului (în cazul comunelor limitrofe în care societatea noastră este operator al serviciului de apă-canal) pot fi obținute prin email la [email protected] sau telefonic la nr: 0348/445.885, tasta 2.
 Informații referitoare la încheierea contractelor cu S.Ed.C. pot fi obținute la adresa [email protected], relații suplimentare la nr. de telefon: 0348/445.885, tasta 3. Informații referitoare la obținerea avizelor eliberate de către societate sau la procedura de branșare/racordare la rețeaua de apă-canal, pot fi obținute prin email la adresa [email protected] sau la nr. de telefon: 0348/445.885, tasta 6.

SEdC Mioveni SRL
Birou Relații Publice și Comunicare