Cum procedăm dacă nu primim factura apă-canal?
Pentru a primi factura apă-canal emisă, clienții noștri pot opta, la semnarea contractului cu operatorul S.Ed.C Mioveni, pentru una din variantele:
prin serviciul poștal sau de curierat la adresa din contract a Utilizatorului sau o altă adresă indicată de către client;
prin email, la o adresă indicată de către Utilizator;
* Pentru comunele limitrofe în care S.Ed.C este Operator, expedierea facturilor se face prin casierul de teren.
* În cazul în care expedierea facturii se face prin poștă sau curierat, Operatorul nu își asumă nicio răspundere dacă documentul de plată nu ajunge la client din motive independente de voința expeditorului.
Dacă nu primiți factura, nu este un motiv de neplată!
Conform contractului, Utilizatorul se obligă să se prezinte la punctul de lucru al societății pentru a se informa despre sumele de plată. În această situație termenul de achitare a facturii rămâne cel prevăzut de lege.
Având în vedere contextul epidemiologic actual, S.Ed.C. Mioveni recomandă optarea pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale.
Informații referitoare la consumul de apă, valoarea facturii sau sold, precum și pentru transmirerea indexului (în cazul comunelor limitrofe în care societatea noastră este operator al serviciului de apă-canal) pot fi obținute prin email la [email protected] sau telefonic la nr: 0348/445.885, tasta 2., se transmite într-un comunicat de presă emis de Edilitare Mioveni.