AcasăAdministratieActele necesare încheierii contractului pentru funizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă/canalizare cu...

Actele necesare încheierii contractului pentru funizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă/canalizare cu operatorul SEdC Mioveni

Actele necesare încheierii contractului pentru funizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă/canalizare cu operatorul SEdC Mioveni
Pentru perfectarea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, clientul va depune la sediul nostru din str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș – parter, (GHIȘEU UNIC) Departament Contractare Clienți, următoarele documente, în funcție de categoria din care face parte.
 Actele necesare perfectării contractului precum și tipizatele implicate pot fi descărcate din secțiunea RELAȚII CLIENȚI – Contractul Apă-Canal.
��Documente necesare pentru încheierea/rezilierea contractului cu persoana fizică- utilizator individual/colectiv:
– copie act identitate asociat unic / asociat / administrator
– copie act identitate împuternicit, respectiv împuternicirea – dacă este cazul;
– copie act de proprietate (contract de vânzare – cumpărare, contract de vânzare – cumpărare cu clauza de întreținere, contract de vânzare-cumpărare cu rentă viageră, contract vânzare – cumpărare cu clauză uzufructuar și nuda proprietate, contract donație, act de schimb, Autorizașie de construcție, Adeverință de rol din Registru Agricol) sau copie contract de închiriere/contract de comodat încheiat cu proprietarul imobilului, orice document autentificat care să ateste apartenența proprietății.
– declaratie notarială a solicitantului proprietar persoană fizică/persoană juridică (proprietar spațiu), privind achitarea debitului acumulat de către chiriașul sau în baza contractului încheiat cu societatea noastră – model AC2/AC3.
– împuternicire sub semnatură privată privind desemnarea persoanei împuternicite să semneze contractul de furnizare apă rece în numele persoanei juridice – model
– declarație pe propria răspundere privind respectarea Legislației în domeniul Protecției Apei – model
– declarație pe propria răspundere privind activitatea desfășurată – model
– dovada garanției, dacă este cazul
– statut persoană juridică
– certificat înregistrare fiscală
– certificat Înregistrare, copie
– certificat constatator
– Cerere de încheiere a contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare pentru solicitant persoană fizică utilizator casnic – individual / colectiv – AC7, persoană juridică – utilizator individual / colectiv –
– date de contact: telefon, e-mail, adresă de corespondenţă.
– cerere de reziliere completată de către clientul societății persoană fizică / persoană juridică
 Notă: În funcție de particularitățile cazului, pot fi solicitate documente suplimentare.
 acordul de branșare/racordare la rețeaua de apă rece/canal este necesar și premergator încheierii contractului., se arată într-un comunicat emis de societate.
Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza