AcasăAdministratieApă pentru viitor - Viziune şi creativitate de Ziua Mondială a Apei

Apă pentru viitor – Viziune şi creativitate de Ziua Mondială a Apei

Ziua Mondială a Apei, sărbătorită anual la data de 22 martie, este un eveniment care aduce în centrul atenţiei diferite aspecte legate de apă, de preocupările şi provocările în gestionarea resurselor de apă. În fiecare an, Ziua Mondială a Apei are o temă distinctă, în 2020 tema fiind „Apa şi schimbările climatice“.

Societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti a continuat activităţile dedicate Zilei Mondiale a Apei şi în acest an, organizând două acţiuni în cadrul Programului Educaţional Piky, şi anume concursul de machete „Apă pentru viitor“ şi Zilele Porţilor Deschise.

În contextul epidemiei de coronavirus, societatea s-a conformat noilor condiţii şi a adoptat o serie de măsuri care au vizat şi acţiunile dedicate Zilei Mondiale a Apei, acestea fiind suspendate.

Totuşi, pentru a aduce o bucurie elevilor care au participat la concursul de machete şi a le răsplăti munca depusă laolaltă cu viziunea şi creativitatea de care au dat dovadă, anunţăm că în perioada următoare va avea loc jurizarea, urmând ca numele elevilor câştigători să fie aduse la cunoştinţă publică prin postarea unui anunţ pe site-ul societăţii, cu menţiunea că lucrurile se pot schimba în funcţie de evoluţia situaţiei.

În ceea ce priveşte acţiunea Zilele Porţilor Deschise, reamintim că vizitele la obiectivele societăţii au fost interzise

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza