AcasăAdministratieBonurile valorice pentru vaccinați, doar pe hârtie. Când crede prefectul de Argeș...

Bonurile valorice pentru vaccinați, doar pe hârtie. Când crede prefectul de Argeș că vor ajunge la cei care au schema completă

Bonurile valorice în valoare de 1 milion de lei vechi ar fi trebui să ajungă la toți românii care au făcut schema completă de vaccinare. Doar teroretic, practic oamenii pleacă dezamăgiți de la centrele de vaccinare și cu promisiunea că vor fi sunați. Cei care sunt norocoși, pentru că altora nu li se comunică nimic, nici măcar nu sunt informați asupra acestui program.

Recent instalat prefect de Argeș, Radu Perianu a răspuns la câteva întrebări adresate de Știri de Pitești. Prin urmare, Perianu a sintetizat: ”5890 de tichete au fost distribuite pentru vaccinații după 3 septembrie cu schema completă. Nu intra cei care se vaccinează cu doza a treia.Au mai fost bugetați bani pentru 3940 de tichete, dar inca nu au venit banii. Cand vor veni, vor fi achiziționate tichetele si distribuite. Toți vor primi aceste bonuri, DSP Argeș face cerere, se bugetează și se vor acorda și celor care au schema completă dar care încă nu au primit bonurile.”

Din nou, guvernul a fost luat prin suprindere tocmai de propriile sale măsuri. După ce s-a susținut prin toate mijloacele acelerarea campaniei de vaccinare, printre care promisiuni pecuniare – Loteria Vaccinării și acordarea bonurilor valorice- autoritățile își dezvăluie, încă o data, incapacitatea de a coordona o campanie de vaccinare transparentă și corectă, jucându-se cu promisiunile și dezamăgirea cetățenilor.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza