AcasăSocialClasament - cele mai înmatriculate mașini din România, de la începutul anului

Clasament – cele mai înmatriculate mașini din România, de la începutul anului

Inmatricularile de autoturisme noi in Romania au scazut in septembrie 2021 cu -17.8% fata de septembrie 2020, atingand un volum de 8.942 unitati. Pe primele noua luni din 2021,  nivelul inmatricularilor de autoturisme noi in Romania a atins nivelul de 88.262 unitati, o crestere de +4.33% fata de perioada similara din 2020, respectiv 84.601 unitati., conform ACAROM
In ceea ce priveste autoturismele second hand inmatriculate pentru prima oara in Romania, volumul acestora a atins in septembrie 2021 cifra de 35.124 unitati o scadere de -35.44 % fata de septembrie 2020. Pe primele noua luni din 2021, nivelul inmatricularilor de autoturisme SH in Romania a atins nivelul de 305.140 unitati, o crestere de +3.1% fata de perioada similara din 2020, respectiv 295.973 unitati.

Clasamentul pe marci autoturisme noi, ian-sep 2021:

  1. DACIA                   = 23.770 unitati
  2. TOYOTA               = 6.642 unitati
  3. HYUNDAI             = 6.513 unitati
  4. SKODA                  = 6.489 unitati
  5. VOLKSWAGEN    = 6.229 unitati
  6. FORD                    = 6.124 unitati
  7. RENAULT            = 5.420 unitati
  8. SUZUKI                 = 3.753 unitati
  9. MERCEDES         = 2.808 unitati
  10. BMW                       = 2.617 unitati
Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza