Dacia face pasul către unul dintre cele mai competitive segmente de pe piața europeană, cel al SUV-urilor compacte (C-SUV). Pentru a face față printre niște rivali cu mulți ani de experiență de partea lor, noul Bigster vine cu un preț cu 20% sub concurență, dar și o serie de noutăți pentru un automobil Dacia., anunță știripesurse.ro

Noul Bigster aduce un plus în materie de design, cu un stil concentrat pe ceea ce este esențial, în beneficiul robusteții și al spațiului interior, oferind opțiunea unei caroserii vopsite în două nuanțe și jante de 19’’. Mai multă tehnologie, cu o ofertă alcătuită integral din motorizări electrificate și dotări precum ecran central de 10’’, tablou de bord digital, hayon cu comandă electrică, etc. Mai mult confort, cu un spațiu interior excepțional, scaune cu susținere laterală, izolație fonică optimizată, sistem de aer condiționat cu două zone pentru locurile din față și cu aeratoare separate pentru locurile din spate, plafon panoramic cu trapă, scaun pentru șofer cu reglaje electrice, echipament multimedia cu 6 difuzoare și sistem de sunet Arkamys 3D, fără a uita de sistemul inteligent de accesorii YouClip.  capacitate de încărcare superioară, datorită portbagajului cu o capacitate excepțională, o banchetă spate fracționabilă 40/20/40 care permite transportarea unor obiecte lungi chiar atunci când sunt 4 persoane la bord, bare de pavilion modulabile.După cum a fost anunțat în ianuarie 2021, cu ocazia prezentării planului strategic Renaulution, Dacia (marcă lider în segmentul B la nivel european), își va extinde gama de modele abordând segmentul superior, așa numitul segment C. Dacia intră în segmentul C-SUV cu o strategie de produs bine elaborată. Astfel, în viitor, lui Bigster i se vor alătura alte două modele. În ianuarie 2021, Bigster Concept, vehicul emblematic al Renaulution, ilustra voința Dacia de a evolua spre un nou orizont, cel al segmentului C-SUV. Bigster Concept a dat naștere multor așteptări care își găsesc azi răspunsul în modelul de serie.