AcasăAdministratieÎmbunătățirea serviciilor - o preocupare constantă a Societății Apă Canal 2000 SA...

Îmbunătățirea serviciilor – o preocupare constantă a Societății Apă Canal 2000 SA Pitești      

Societatea Apă Canal 2000 SA continuă să întreprindă măsuri pentru îmbunătățirea serviciilor oferite și depune eforturi pentru îndeplinirea cu succes a obiectivelor propuse, participând la creșterea calității vieții și la protejarea mediului înconjurător.

De la începutul anului, în municipiul Pitești au fost finalizate sau sunt în curs de desfășurare lucrări de trecere a branșamentelor de apă de pe conducte din oțel, care au o vechime foarte mare, pe conducte din PEHD, după cum urmează:

  • Strada Prundu Mic – au fost executate lucrările de trecere a 40 branșamente de pe rețeaua veche de alimentare cu apă OL DN 80 mm pe rețeaua nouă PEHD DN 200 mm;
  • Aleea Dr. Ion Cantacuzino – au fost executate lucrările de trecere a 10 branșamente de pe rețeaua veche de alimentare cu apă OL DN 80 mm pe rețeaua nouă PEHD DN 110 mm;
  • Strada Alunului – sunt în curs de execuție lucrările de trecere a 30 branșamente de pe rețeaua veche de alimentare cu apă OL DN 100 mm pe rețeaua nouă PEHD DN 110 mm.

În urma înlocuirii conductelor de apă din oțel cu cele din PEHD și a branșamentelor aferente calitatea apei furnizate este îmbunătățită, iar furnizarea serviciului nu va mai avea de suferit din cauza avariilor repetate. De asemenea, utilizarea conductelor de apă din PEHD are și alte avantaje, cum ar fi durabilitatea, rezistența la coroziune și la presiuni ridicate.

Investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul consumatorilor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii de calitate.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza