AcasăStiriING Bank, atacată cibernetic

ING Bank, atacată cibernetic

Banca ING România a fost, joi, ținta unui atac cibernetic, potrivit unui anunț al companiei. Serviciile de online banking au fost afectate temporar de un atac tip DDoS. Potrivit băncii, securitatea datelor clienților nu a fost pusă în pericol, iar acum serviciile funcționează în parametri normali.

ING a înregistrat intermitent un volum crescut al traficului de internet către platforma de internet banking retail – ING Home’Bank, internet banking pentru companii IMM-uri (ING Business) și tranzactii online, ce a dus în scurte intervale de timp la imposibilitatea unor utilizatori de a accesa serviciile, a anunțat compania,

Investigatiile realizate până în acest moment de echipele tehnice ING în colaborare cu furnizorii de internet, indica faptul că serviciile online ING au fost afectate ca urmare a unui Distributed Denial of Service (DDoS). Nu este vorba despre un atac de tip hacking și nu există pericolul unei breșe de securitate. DDoS presupune afectarea disponibilității sistemelor informatice sau întreruperea unor servicii furnizate prin intermediul sistemelor IT, prin supra-încărcarea serviciului/sistemului cu un volum de trafic de date peste nivelul maxim acceptat de sistem”, preciează banca într-un comunicat.

„În astfel de cazuri, serviciile / sistemele vizate pot să nu fie accesibile pentru anumite intervale de timp sau pot fi accesate cu dificultate. Reamintim faptul că un astfel de scenariu nu pune în pericol datele sau banii clienților. Echipa noastră de specialiști au luat măsuri pentru a minimiza impactul și monitorizează continuu evoluția. În momentul de față toate serviciile funcționeaza în parametri normali”, mai arată ING România.

Sursa digi24

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza