AcasăSocialInmatriculari de autoturisme noi in Uniunea Europeana – Octombrie 2021

Inmatriculari de autoturisme noi in Uniunea Europeana – Octombrie 2021

In luna octombrie 2021, Inmatricularile de autoturisme noi in Uniunea Europeana au scazut cu -30.3% fata de octombrie 2020, atingandu-se un nivel de 665.001 unitati.

Pe primele zece luni din 2021:

–au fost inmatriculate in UE un numar de 8.191.709 autoturisme reprezentand o crestere cu +2.2% fata de perioada similara din 2020.

– au fost inregistrate cresteri ale inmatricularilor de autoturisme noi, fata de primele zece luni din 2020 in: Italia (+12.7%), Spania (+5.6%), Franta (+3.1%), , Germania inregistrand o scadere de -5.2%.

– Romania se situeaza pe pozitia 14 in UE, cu un volum de 97.870 autoturisme noi inmatriculate, inregistrand o crestere de +0.8% comparativ cu perioada ianuarie-octombrie 2020.

– In ceea ce priveste constructorii de automobile, cele mai multe autoturisme noi inmatriculate in total Europa sunt reprezentate de grupul VW cu 2.535.993 unitati, in crestere cu +2.9%, urmate de grupul STELANTIS cu 2.029.330 unitati, in crestere cu +3.2% si de Grupul Renault cu 889.585 unitati, in scadere cu -10.8% (din care DACIA: 329.228 unitati, in scadere de +0.2% fata de primele zece luni din 2020). Autoturismele marca Ford au reprezentat in perioada ianuarie-octombrie 2021 un numar de 457.306 unitati noi inmatriculate, in scadere cu -14.6% fata de perioada similara din 2020.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza