AcasăStiriÎnmatriculările de autoturisme noi au scăzut în România, în luna martie

Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut în România, în luna martie

Inmatricularile de autoturisme noi in Romania au scazut in martie 2020 cu -32.19% fata de martie 2019, atingand un volum de 6.654 unitati. Astfel, pe primele trei luni din 2020, numarul autoturismelor noi inmatriculate a ajuns la 27.979 unitati, in scadere cu -21.92% fata de perioada similara din 2019.
In ceea ce priveste autoturismele second hand inmatriculate pentru prima oara in Romania, volumul acestora a atins in martie 2020 cifra de 36.049 unitati, o scadere de -3.55% fata de martie 2019, pe primul trimestru din 2020 inregistrandu-se un volum de 108.080 unitati, in scadere cu – 2.02% fara de perioada similara din 2019., anunță ACAROM.

Clasamentul pe marci autoturisme noi, ianuarie-martie 2020:

DACIA = 7.437 unitati (cu o scadere de -38.43% faţă de ian-mar 2019)
VOLKSWAGEN = 2.604 unitati (cu o crestere de +16.82% faţă de ian-mar 2019)
SKODA = 2.454 unitati (cu o scadere de -3.39% faţă de ian-mar 2019)
RENAULT = 2.185 unitati (cu o scadere de -27.98% faţă de ian-mar 2019)
HYUNDAI = 2.040 unitati (cu o crestere de +20.28% faţă de ian-mar 2019)
Pe modele, clasamentul se prezinta astfel:
DACIA Logan
DACIA Sandero
DACIA Duster
SKODA Octavia
RENAULT Clio

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza