AcasăSocialITM Argeș a dat amenzi de peste 400.000 lei. Angajatorii nu încheiau...

ITM Argeș a dat amenzi de peste 400.000 lei. Angajatorii nu încheiau contracte de muncă sau nu acordau drepturile salariale cuvenite

În vederea diminuării numărului de persoane ce desfăşoară muncă nedeclarată
ITM Argeş a efectuat, în luna decembrie, un număr de 135 de controale. Astfel, la 27 de angajatori au fost depistate ca prestând muncă nedeclarată un număr de 39 de persoane.
Valoarea amenzilor aplicate sunt în sumă de 380.000 lei.

Deficienţele constatate în urma controalelor:neevidenţierea orelor de muncă prestate de fiecare salariat; neacordarea drepturilor salariale; netransmiterea în termen a modificărilor intervenite în Registrul general de evidenţă a salariaţilor; necompensarea în bani, la încetarea activităţii, a concediului de odihnă cuvenit; neîncheiere contract individual de muncă în formă scrisă. netransmitere contract individual de muncă în Revisal.

Principalele domenii de activitate în care au fost constatate deficienţe :
– comerț, restaurante;
– alimentație publică, transport;
– construcţii, protecție și pază.

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
În baza legii 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, au fost efectuate 154 de controale.
Au fost aplicate un numar de 18 amenzi valoarea totală a acestora fiind de 83.000 lei.
Deficienţele constatate în urma controalelor:
– lipsă instruire SSM;
– lipsă control medical periodic;
– necomunicare eveniment;
– lipsă echipament individual de protecţie.

Principalele domenii de activitate în care au fost constatate deficienţe :

– comerț, agricultură;
– construcţii, lucrări instalații electrice.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza