AcasăSocialLanţul olandez de magazine Action „cu 1.500 de produse sub 5 lei”...

Lanţul olandez de magazine Action „cu 1.500 de produse sub 5 lei” va deschide și la PITEȘTI

Lanţul olandez de magazine cu preţuri mici Action vrea să deschidă magazine în Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca, Bucureşti, unde face angajări, şi continuă angajările pentru magazinele pregătite în Piteşti, Turda şi Arad.

Retailerul olandez Action avea aproape 3.000 de magazine în 12 țări europene la finalul anului 2024, circa 80.000 de salariaţi și o cifră de afaceri totală anuală de peste 13 miliarde de euro în 2024, conform informaţiilor companiei consultate de Economica.net.
Action Retail se poziţionează pe segmentul retailerilor cu preţuri mici şi susţine că „întotdeauna are 1.500 de produse sub 5 lei”.
Principalii concurenţi ai retailerului Action în România sunt Pepco şi Kik.

Action Retail angajează manager de magazin la Râmnicu Vâlcea pe salarii nete de la 5.800 de lei la 6.200 de lei lunar, conform anunţului de recrutare consultat de Economica.net.

Candidatul potrivit pentru acest post are minimum 3 ani într-o poziție similară de coordonare, preferabil în domeniul retail, știe să motiveze echipa și să o îndrume spre rezultate. Are gândire practică, e orientat către soluții, are cunoştinţe cel puţin medii de engleză şi cel puţin diplomă de bacalaureat.

Action Retail angajează manager adjunct de magazin la Râmnicu Vâlcea pe salarii nete de la 3.900 de lei la 4.200 de lei lunar, potrivit anunţului de recrutare consultat de Economica.net.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza