AcasăAdministratieO societate de telecomunicații prin satelit a vândut hârtie igienică de peste...

O societate de telecomunicații prin satelit a vândut hârtie igienică de peste 62 000 de lei către SPEP Pitești, dar și raclete de geam cu coadă telescopică

INTEGRATED NETWORK SERVICES SRL, o societate cu sediul în Pitești, care are ca obiect ”Activități de telecomunicații prin satelit” a vândut anul acesta hârtie igienică de 62.400 de lei către societatea subordonată primăriei Pitești – Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești. Ce-i drept, hârtia igienică este de bună calitate, în catalogul de achiziții fiind specificat faptul ca este albă și în 3 straturi. Firma îi apartine lui Șerban-Radu Darius, un apropiat al consilierului local de la CL Pitești, Răzvan Șerbănoiu, membru PNL Argeș.

Șerban-Radu Darius a făcut parte, alături de consilierul local Răzvan Șerbănoiu, dintr-o trupă de umor foarte cunoscută într-o perioadă anterioară celei în care cei doi au intrat în politică și afaceri – Ridendo Show. Intre timp, Șerban-Radu Darius a înființat o firmă care sună foarte științific, având ca obiect de activitate ”telecomunicații prin satelit.” Numai că, deocamdată, specialiștii în satelite vând societății SPEP Pitești: hârtie igienică în trei straturi, șervețele pliate în Z, dar și raclete de geam cu coada telescopică, toate în valoare de 153.750 lei. Dintre toate produsele comercializate și utile în ștergerea extremităților corporale, singurele care te duc cu gândul la ceva tehnic sunt racletele cu coadă telescopică, o descoperire care a revoluționat procesul de ștergere a geamurilor, utile în special persoanelor de înălțime mai mititică.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza