AcasăAdministratiePeste 70 de broscuțe s-au întors în EXPO Parc

Peste 70 de broscuțe s-au întors în EXPO Parc

Parcul Expo a fost inclus într-un program de reamenajare care a cuprins atât zonele de spațiu verde, cât și îndrăgitul lac din zonă.

Lucrările de reamenajare a lacului au început în data de 18 iunie 2019, acesta fiind golit de apă și curățat de nămol, sticle de plastic, pietre și alte deșeuri. S-au înlocuit plăcile deteriorate de pe fundul lacului și de pe lateral, iar tuburile din ciment au fost reamenajate cu elemente decorative și plante de apă (papură, cyperus, țipirig). Balustrada podului a fost redecorată cu plante de sezon, la fel ca și capetele de pod și zona de pe lângă lac, spațiile dintre tufele de iriși, crini, mușcate și hosta fiind, acum, reînsămânțate cu gazon.
Au fost curățate și toaletate sălciile de pe malul lacului, au fost reabilitate cascadele din lateral, iar fântâna cu joc de apă din centrul lacului a fost reamenajată cu elemente de decor.

Pentru refugiul broscuțelor țestoase a fost realizată o mică insulă, cu piatră de munte, lacul fiind în curs de umplere totală. Reîntoarcerea celor 70 de broscuțe țestoase în lacul din Expo Parc i-a încântat pe trecătorii piteșteni aflați la fața locului, copiii fiind cei mai bucuroși să le salute revenirea.
În perioada următoare vor continua și alte lucrări de reabilitare a infrastructurii în Parcul Expo. , se arată într-un comunicat de presă transmis de primăria Pitești.

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza