AcasăAdministratiePitești – Toalete publice și țâșnitori fără apă. Intre timp plătim unul...

Pitești – Toalete publice și țâșnitori fără apă. Intre timp plătim unul dintre cele mai mari tarife la apă din țară

Nu este nicio știre faptul că Piteștiul stă prost (și) la capitolul toalete publice. In centrul orașului există un singur stabiliment al nevoilor fiziologice și ăla cu bani.

Dar când te taie chemarea, nu te mai uiți la bani… La toaleta despre care romanțăm aici, adică cea de lângă Galeria de Artă, vis-a-vis de de primărie, ”intrarea” este un leu. O ușă se deschide ca-n Star Trek însoțită chiar și de un zgomot pe măsură. Intri. Termini. Vrei să tragi apa… dar de unde? Cauți hârtie igenică, caută! Te lași păgubaș și renunți. Totuși cu o ultimă speranță cauți un robinet pentru a te spăla pe mâini. Un semn care indică prezența apei, este, dar nu și apa. Asta e, tu ai încercat să fii civilizat, pleci.

Totuși gândul că nu ai avut unde să te speli pe mâini, nu-ți dă pace. Dar există cele două lalele țâșnitoare de lângă magazinul Trivale și Casa Sindicatelor. Există, dar nu au apă. Ce atâta risipă? Piteștenii nu merită nimic gratuit, nici după ce achită taxe și impozite majorate recent, și după ce plătesc unul dintre cele mai scumpe tarife la apă din țară.

 

 

 

 

 

 

In 2017, Adevărul.ro a realizat un top al orașelor unde se bea cea mai scumpă apă din România. In topul clasamentului se află constănţenii (8,78 de lei pe metrul cub de apă şi metrul cub de apă ajuns în canalizare), urmaţi de locuitorii judeţelor Argeş (8,51 lei) şi, respectiv, Dâmboviţa (8,42 de lei). Media preţului pentru un metru cub de apă şi serviciile aferente de canalizare la nivel naţional este de 6,85 de lei, cu tot cu TVA.

 

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza