Începând cu 20 august 2025, persoanele vulnerabile pot depune cereri pentru tichetele electronice de energie prin platforma EPIDS: https://epids.mmuncii.ro. Cei fără acces la internet pot depune cererile tipărite la Direcția de Asistență Socială Pitești (Adresă: 117, bloc D5B, Bulevardul Republicii parter, Pitești 110195 ) sau la oficiile poștale, începând cu 28 august.
Tichetele, în valoare de 50 lei/lună, se folosesc exclusiv pentru plata facturilor de energie electrică până la 31 martie 2026. Beneficiarii eligibili sunt: persoane singure cu venit net lunar de până la 1.940 lei și familii cu venit net/membru de maximum 1.784 lei.
Programul de lucru pentru depunerea documentelor este:
• luni – joi: 08:30 – 15:00;
• vineri: 08:30 – 12:00.
Documente necesare pentru depunerea cererii:
• cartea de identitate a titularului;
• ultima factură de energie electrică.
Valoarea tichetului este de 50 lei/lună, acesta fiind utilizat exclusiv pentru plata facturilor la energia electrică, până la data de 31 martie 2026. Sumele nu se acordă în numerar și nu se virează în cont bancar.
Beneficiari eligibili:
• persoane singure cu venit net lunar de până la 1.940 de lei;
• familii cu venit net lunar/membru de maximum 1.784 de lei.
Cererile se depun o singură dată, iar – pentru facturile aferente lunilor iulie și august 2025 – termenul limită de înregistrare în platforma EPIDS este 27 septembrie 2025.
Plata facturilor de energie electrică prin intermediul tichetului se realizează direct la oficiile poștale, pe baza prezentării facturii și a unui act de identitate.
Termenul limită de înregistrare a cererilor pentru facturile lunilor iulie și august 2025 este 27 septembrie 2025. Plata se realizează direct la oficiile poștale, pe baza facturii și a actului de identitate.
Informații suplimentare: 021.93.09 sau [email protected].




