AcasăAdministratiePrimăria Pitești, anunț despre actele de identitate expirate

Primăria Pitești, anunț despre actele de identitate expirate

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti anunţă că, în conformitate cu Legea nr. 55/2020, art. 4, „valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii, se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.

Actele de identitate expirate, dar care au avut valabilitatea prelungită, prin efectul legii, în timpul stării de alertă, vor rămâne valabile maxim 90 de zile calendaristice începând din 9 martie 2022.

Cetățenii ale căror acte de identitate au expirat se pot prezenta la sediul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti, situat în strada Victoriei, numărul 42, în vederea depunerii actelor pentru eliberarea unui nou act de identitate. Vezi mai puţin

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza