AcasăPoliticaPSD inițiază un nou proiect de lege pentru susținerea producătorilor români!

PSD inițiază un nou proiect de lege pentru susținerea producătorilor români!

Consecvent politicilor sale de sprijinire a economiei naționale, PSD inițiază un nou proiect de lege pentru susținerea producătorilor români!
După întâlniri succesive cu reprezentanți ai mediului de afaceri, PSD inițiază un proiect de lege care va institui obligativitatea “criteriului verde” la licitații, după model european, care punctează scăderea poluării urmare a scurtării distanțelor de transport.
Inițiativa PSD dă o șansă în plus firmelor românești de a participa cu succes la achizițiile publice ale statului și descurajează manevrele cu firme fantomă, cu marfă contrafăcută, cum adesea s-a putut constata în această pandemie – scandalul Unifarm este edificator – dar cu acționari prieteni buni cu guvernanții.
Ce înseamnă criteriul verde? Poluare cât mai mică, urmare a unui traseu de transport cât mai scurt! Una e să aduci marfa de la mii de km, alta e de la câteva sute sau zeci de kilometri.
În legislația românească această prevedere privind “criteriul verde” există acum DOAR ca recomandare. De aplicat însă nu se aplică, după cum s-a putut vedea și-n tunurile repetate date anul trecut în achizițiile destinate combaterii pandemiei.
PSD consideră imperativă transformarea recomandării în obligativitate, pentru că este VITALĂ în susținerea companiilor românești, mai ales în actualul context economic.
Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza