AcasăAdministratieTârgul de Crăciun Pitești: Cârnați, brânză, ciubuc, căciuli, șosete. Bravo, administrație, din...

Târgul de Crăciun Pitești: Cârnați, brânză, ciubuc, căciuli, șosete. Bravo, administrație, din nou ai stil!

Târgul de Crăciun din centrul Piteștiului oferă și anul acesta o gamă variată de cârnați, brânză, căciuli, șosete și alte produse must have – de sezon. In fața primăriei au fost amplasate câteva căbănuțe de unde piteștenii care ies la plimbare sub cupola de lumininițe își pot cumpăra un suvenir de Crăciun: o brânzică de burduf, un cașcaval de la munte sau de ce nu, un cârnat bine condimentat.

Dacă aveți însă preferințe mai dulci, nu ezitați să vă îndreptați către tarabele cu nuga, ciubuc, turtă dulce, covrigi.

Sunteți la dietă pentru ținuta de sărbători și evitați oferta culinară din fața primăriei? Atunci poate vă surâde oferta vestimentară prezentată de conaționalii noștri: căciuli, șosete, fulare și la piece de resistance – haine de blană. Corturile sunt amplansate vis-a-vis de magazinul Fortuna și costă 4.5 lei mp/zi.

Și tot acest talcioc se desfășoară într-un decor feeric, cel puțin așa se vrea, cu luminițe și ornamente colorate montate în centrul orașului. Asta seara, care mai acoperă din chiciul evenimentului, ziua însă poate fi admirat în toată (ne)splendoarea sa. Felicitări organizatorilor, Piteștiul are în sfârșit ceva din târgurile de Crăciun din orașele europene. Nu știm ce, dar ceva, ceva trebuie să aibă el..

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza