AcasăAdministratieToamna Piteșteană, ediția a XV-a, va avea loc la începutul lunii octombrie

Toamna Piteșteană, ediția a XV-a, va avea loc la începutul lunii octombrie

Festivalul „Toamna Piteșteană” revine cu o nouă ediție, în perioada 7 – 11 octombrie a acestui an. Municipalitatea piteșteană va organiza desfășurarea acestui târg cu tradiție în orașul nostru într-un mod inedit, pentru prima dată evenimentul fiind localizat în trei zone, ce vor oferi piteștenilor experiențe culinare variate.

Astfel, în Piața Milea, locul tradițional de expunere și vânzare a produselor de sezon, în cadrul Toamnei Piteștene, va fi organizat târgul de fructe și legume, completat cu secțiunile ce vor oferi produse apicole și zaharoase, conserve de sezon și must.

Produsele alimentare tradiționale, specifice festivalului recoltei de toamnă – pastramă de oaie și alte produse din carne -, precum și must, vin sau alte băuturi vor putea fi degustate de către doritori în spațiul special amenajat în acest scop, în zona Parcului Ștrand – Costache Negri.

Piața Primăriei va găzdui, în aceeași perioadă, mult-așteptatul Street Food Festival ce va completa oferta gastronomică a evenimentului cu variate specialități ale bucătăriei internaționale.

La început de octombrie, Toamna Piteșteană ne îmbie cu promisiunea unor zile pline de culoare, arome și gust, spre încântarea tuturor celor care doresc să se bucure de darurile celui mai generos anotimp!

Carmen Buliga
Carmen Buliga
Este jurnalist și specialist în comunicare, cu experiență în presa scrisă, radio, televiziune și online. Are competențe în redactare, coordonare editorială, producție multimedia și promovare pe rețelele sociale. A colaborat cu Fotbal Club Argeș ca ofițer de presă și administrator de Fan Shop și a dezvoltat proiecte media independente, precum podcastul „Ora25”. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de imagine și comunicare, relația cu presa, evenimente și campanii electorale, contribuind la transmiterea eficientă a mesajelor publice. A fost implicat(ă) și în campanii sociale, în parteneriat cu ONG-uri și autorități locale. Formarea sa include studii în jurnalism, marketing sportiv și engagement pentru cluburi profesioniste de fotbal, precum și atestatul de ofițer de presă oferit de Federația Română de Fotbal.
- Advertisment -spot_img

Cele mai citite articole

Poate va intereseaza