În contextul epidemiei cu noul coronavirus, societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti aduce la cunoştinţă că a adoptat o serie de măsuri pentru prevenirea răspândirii cu Covid-19 şi pentru a asigura continuitatea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, după cum urmează:
A fost constituită Comisia de implementare a măsurilor de prevenire a răspândirii în cazul infecţiei cu coronavirus Covid-19. Membrii comisiei acţionează coordonat în vederea asigurării unor măsuri de prevenţie şi control a situaţiei în întreaga arie de operare a societăţii.
A fost întocmit Planul specific de continuitate în situaţie de forţă majoră, care prevede măsuri clare pentru coordonarea activităţii, măsuri necesare pentru a asigura furnizarea apei potabile şi a serviciilor de canalizare, fără discontinuitate sau cu întreruperi minime.
Toţi salariaţii societăţii au fost informaţi cu privire la regulile de bază şi măsurile de autoprotecţie în contextul Covid-19.
La punctele de lucru s-au luat măsuri de igienizare şi dotare corespunzătoare cu materiale specifice şi soluţii dezinfectante.
A fost limitat accesul la Ghişeul Unic al societăţii astfel încât să nu fie mai mult de două persoane (clienţi) în ghişeu şi să se păstreze distanţa corespunzătoare în interacţiunea clienţilor cu personalul societăţii, precum şi între clienţi. De asemenea, programul de lucru cu publicul la ghişeul unic şi la casieria societăţii a fost restrâns, fiind următorul: Luni – Joi: 8 -12, 13 – 16; Vineri: 8 – 15. În primele patru zile ale săptămânii, în intervalul orar 12 – 13, şi vinerea după ora 15 se efectuează lucrări de dezinfecţie.
A fost interzis accesul persoanelor din afara societăţii la punctele de lucru ale societăţii, cu execepţia reprezentanţilor instituţiilor ITM, ISU, DSP, Garda de Mediu.
Au fost amânate audienţele până la data de 30.03.2020, cu posibilitatea de prelungire în funcţie de evoluţia situaţiei.
Au fost suspendate acţiunile dedicate Zilei Mondiale a Apei. Au fost interzise vizitele organizate ale elevilor/studenţilor la Uzina de Apă Budeasa, staţiile de epurare din Piteşti, Costeşti, Topoloveni sau la alte puncte de lucru.
Rugăm beneficiarii să evite aglomerarea la Ghişeul Unic şi să folosească pentru comunicarea cu societatea alte căi, în măsura posibilităţilor, şi anume: e-mail: [email protected], fax: 0248 223 540, poştă.
De asemenea, recomandăm clienţilor să îşi creeze un cont online pentru vizualizarea facturilor şi a istoricului plăţilor, precum şi pentru transmiterea indexului autocitit, opţiune disponibilă pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro. Reamintim că transmiterea indexului autocitit se poate face şi prin aplicaţia WhatsApp, la nr. de telefon: 0755.147.368.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon nr. 0248 625 050, 0348 411 022.
Semnalarea unor disfuncţionalităţi în alimentarea cu apă şi canalizarea apelor uzate se poate face la Dispecerat, telefon 0248 223 237 (24/24 ore).
Având în vedere că serviciul de alimentare cu apă este unul vital, asigurăm toţi beneficarii că societatea Apă Canal 2000 a luat toate măsurile necesare pentru continuitatea serviciilor furnizate în condiţii de siguranţă., se arata intr-un comunicat de presa emis de institutie.