Locul de muncă actual nu îți mai oferă satisfacții profesionale? Domeniul în care activezi nu îți mai este pe plac? Dacă ai ambiție și visuri mărețe, a venit timpul să schimbi traiectoria profesională!

Și cum cea mai importantă este educația, ia în calcul urmarea unui curs de reconversie profesională, care să te ajute să atingi cele mai înalte culmi ale succesului!

 

Spre exemplu, dacă ești pasionat de IT, ce mai aștepți? Sunt o mulțime de cursuri de IT, gata să te învețe tainele programării, ba chiar îți oferă bonus toate informațiile de care ai nevoie pentru a-l propulsa în online, cu ajutorul tehnicilor de optimizare SEO.

 

Un website este cel mai puternic instrument de a comunica cu alți internauți, pe care să așezi povestea ta și a business-ului pe care îl întreprinzi, vinzi produse sau orice alt motiv, nu exista limite pentru ceea ce poți face!

De ce să creezi un website pentru afacerea ta?

Majoritatea clienților se vor aștepta să-ți poată găsi afacerea pe internet. Indiferent dacă vinzi produsele online sau, pur și simplu, dorești să furnizezi câteva informații despre afacerea ta și datele de contact, un website este aproape esențial.

Pentru a crea un website, trebuie sa urmezi 4 pași de bază:

1. Înregistrează-ți domeniul

Numele de domeniu ar trebui sa reflecte produsele sau serviciile tale, astfel încât clienții să îți poate găsi cu ușurință afacerea printr-un motor de căutare. Clientii pot, de asemenea, să se aștepte ca numele tău de domeniu să fie similar cu numele companiei tale.

Numele tău de domeniu va fi folosit și pentru adresa de e-mail. În timp ce poți utiliza o adresa de email gratuită, cum ar fi gmail sau Yahoo, trimiterea de e-mailuri de la o adresa de afaceri este mult mai profesională.

2. Găsește o companie de gazduire web

Va trebui să găsești o companie de găzduire web pentru a obține numele de domeniu pe internet. Majoritatea furnizorilor de servicii de internet oferă servicii de găzduire web, inclusiv mai multe adrese de e-mail.

Taxele lunare pentru găzduire web variază în funcție de cât de mare este site-ul tău și de cate vizite primești.

3. Pregătește-ți conținutul

Gândește-te la ce dorești să poată face clienții tăi prin intermediul site-ului – să afle informații despre tine sau să vinzi produse și servicii. Acest lucru te va ajuta să alegi ce secțiuni sau pagini dorești să incluzi.

Un website bine conceput și ușor de utilizat de către clienți îți va ajuta afacerea să iasă în evidență.

4. Construiește-ți site-ul

Să ai pe cineva alături de tine să creeze un website este o idee bun, pentru că așa vei învăța tehnici noi și vei înțelege mai bine cum funcționează structura site-ului.

5. Pune accentul pe SEO

Dacă ai de gând să vinzi produse și servicii, spre exemplu, în cadrul cursurilor SEO poți învăța cum să îți creezi propriul magazin online. Cu puțin ajutor din partea unui specialist și cu multă răbdare, îți vei crea structura magazinului, astfel încât să fie prietenoasă pentru utilizatori.

 

Vei învăța că în cazul unui magazin online sunt foarte importante următoarele elemente:

  •  Caracteristici cheie
  • Variante de produs
  • Comision 0%
  • Mobil optimizat
  • SEO-friendly
  • Proiectare și prezentare
  • Design modern
  • Structura clară
  • Galerii de produse frumoase
  • Pagini de produse individuale
  • Comenzi și plată
  • Metode de plata convenabile
  • Verificare sigură.

 

Iar de aici, cerul este limita! Acum e șansa ta să te promovezi online, să vorbești deschis despre pasiunile și lucrurile pe care le faci.