Societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti aduce la cunoştinţă că, pentru gestionarea eficientă a relaţiei cu clienţii săi, pune la dispoziţia acestora mai multe canale de comunicare, care pot fi utilizate în măsura posibilităţilor utilizatorilor şi în funcţie de tipul de probleme care necesită rezolvare, după cum urmează:
Depunere cereri, sesizări scrise şi alte documente:
– la Ghişeul Unic, situat în municipiul Piteşti, b-dul I.C. Brătianu, nr. 24A; Programul de funcţionare este: luni, marţi, miercuri şi vineri între orele 08.00 – 16.00, joi între orele 08.00 – 19.00
– E-mail: [email protected] – recomandat, pentru evitarea aglomeraţiei la Ghiseul Unic
– Fax: 0248 223 540
– Poştă
Vizualizare facturi şi istoric plăţi, transmitere index autocitit şi/sau efectuare plăţi online cu cardul:
– pe site-ul societăţii www.apacanal2000.ro, după înregistrare cont utilizator
– aplicaţia WhatsApp, la nr. de telefon: 0755.147.368 – pentru transmitere index autocitit în intervalul 20 – 30 ale lunii în curs; se impune ataşare fotografie index de pe apometru şi transmitere următoarele informaţii: cod client, adresă punct de consum şi index apometru.
Semnalare disfuncţionalităţi în alimentarea cu apă şi canalizarea apelor uzate:
– la Dispecerat, telefon 0248 223 237 (24/24 ore)
– la Ghişeul Unic, tel: 0248 625 050, 0348 411 022, în timpul programului de funcţionare.
De asemenea, beneficiarii serviciilor de apă şi de canalizare de pe raza municipiului Piteşti pot trimite sesizări şi utilizând canalele de comunicare ale Primăriei Municipiului Piteşti, şi anume:
– Telefonul Cetăţeanului: 0248 984
– Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni
– E-mail: [email protected]
– site-ul www.primariapitesti.ro, secţiunea „Sesizări“.
Menţionăm că societatea Apă Canal 2000 nu urmăreşte sesizările postate pe reţelele de socializare.
Pentru informaţii legate de relaţia cu clienţii ne puteţi contacta la telefon nr. 0248 212 010.